17 April 2015

OH BERLIN, BERLIN

reissu1
reissu9reissu2reissu3reissu15reissu11reissu14reissu17


Wau mikä reissu mulla olikaan! Parin viikon Berliininkeikasta on nyt palauduttu, ainakin fyysisesti - taisin kuitenkin jättää taas astetta isomman palan sydämestäni Saksaan! Sillä hetkellä kun mä raahasin mun ylipainoista matkalaukkua metroon, haistoin turkkilaisen dönerin toisessa ja epämääräisen pilvenpöllähdyksen toisessa sieraimessani ja kuulin espanjalaisten tutun papatuksen selän takaa, mä oikeasti hengitin syvään ja ajattelin: nyt mä olen kotona. Siitä se se sitten lähti: kaivattu, toivottu, ehkä ansaittukin loma ihmemaahan. 

Reissun aikana syötiin (liikaa), juotiin (liikaa) ja tanssittiin (sopivasti). Arkipäivinä mä yritin kirjoitella mun kandia, mutta jotenkin kummasti ulkomaailma huusi mun nimeä ja löysin itseni harva se päivä milloin mistäkin lounastreffeiltä, taidenäyttelystä tai pikkuputiikista "tauolta". Illat kului surffaillessa kesteiltä toisille, kun yritin mahduttaa kaiken tärkeän noille vuorokauden tunneille, jolloin mun kaverit oli vapaalla. Mä näin mun ikävöimiä ihmisiä ja sain nauraa kyyneleet silmissä pitkästä aikaa. Tuntuu, et mikään mitä tähän postaukseen kirjoitan ei tee oikeutta sille, kuinka ihanaa musta oli tehdä irtiotto paikkaan jota tällä pallolla ainakin tällä hetkellä eniten rakastan. Tuli-niin-tarpeeseen. Pääsin pakoon kaikkea stressiä ja analysointia ja sain elää ihan vaan hetkessä vähän aikaa. 

Kiitokset Ainolle, joka antoi mun nuhjustaa ja aiheuttaa kaaosta kauniissa kodissaan koko kaksi viikkoa. Oot aina tervetullut mun todennäköisesti viiden neliön suihkuttomaan opiskelijaluukkuun missä ikinä asunkin. 


post signature

No comments:

Post a Comment

SITE DESIGN BY RYLEE BLAKE DESIGNS