22 April 2015

BERLIN BY NIGHT

reissu4reissu5reissu7reissu8reissu18reissu16

Valitettavasti vielä olis pari Berliini-hehkutuspostausta matkalla! Lukiessani tän Oh Berlin, Berlin-postauksen, tuhahdin mielessäni, enkö mä tän paremmin saanut välitettyä kaikkea viikon hauskuutta ruudun läpi? Mutta totuus taitaa olla se, että kahden viikon seikkailuja ei millään pysty tiivistämään - ehkä teidän onneksi. Voi olla, että mun ratkiriemukkaat tarinat huulipunalla vessaan piirtelystä, baarin ovimiesten kanssa nahistelusta tai epämääräisen saksan sönköttämisestä intialaisessa ravintolassa ei sit kuitenkaan viihdyttäisi teitä vuoden 2015 loppuun saakka. 

Berlin by night, mitä mä tykkään/tykkäsin tehdä iltaisin? Reissun aikana sattui niin mahtavat kelit, että parasta oli ehdottomasti istuskella ruohikolla Spreen rannassa, Zalandon toimiston edessä yöhön saakka ja jutella tutuille ja tuntemattomille (entisille) duunikavereille. Tottakai illat hurahti myös baareja kolutessa, aina kuitenkin ehdottoman hyvässä seurassa ja niin, että aamulla kuitenkin kesti päivänvaloa! Klubbailemassa me käytiin harvinaisen vähän: jotenkin tuntui, että puolen vuoden kuulumisten vaihtaminen vaati matalan volyymin ja lasillisen viiniä perinteisen jumputuksen sijaan (vaikka sitäkin mä rakastan).

Kuumina kesävinkkeinä Berliiniin reissaville jäi ehdottomasti Neue Heimatin design-chillailu-baarialue, pussikaljat Spreen rannassa ja mun ehdoton lemppariravintola Dudu.

post signature

No comments:

Post a Comment

SITE DESIGN BY RYLEE BLAKE DESIGNS