14 July 2014

STRESSED BUT WELL DRESSED

Top Monki / jacket from Barcelona / jeans H&M / sneakers Nike / clutch Zara / watch Nixon / shades Forever21

Asukuvaa Bread and Butterista! Clutchin sanoma piti niin paikkansa kun edellisiltana käänsin koko omaisuuteni ympäri miettiessäni mitä sitä päälleen laittaa - muotiviikolla asu kun voi olla niin hit or miss tapahtumasta riippuen. Päädyin lopulta aika basic kokonaisuuteen mun tän hetken lemppari bombertakilla ja Niken wedgeillä maustettuna ja olin lopputulokseen tyytyväinen. Rento ja mun näköinen. 

Päädyin itseasiassa myös kuvattavaksi Fashiondaily.tv streetstyle blogiin klik, mutta ainakaan tähän mennessä en löytänyt (ehkä onneksi) julkaistuja kuvia. Käykää kuitenkin kurkkaamassa, sivuilta saa kivat fiilikset viikon tapahtumista!

// Outfit pics from Bread and Butter. Statement of the clutch described well my night before the event - I literally emptied out my whole closet knowing that it's either hit or miss at the fashion week. I finally ended up wearing basics spiced up with my favourite see-through bomber jacket and Nike wedges. Comfy but chic enough! 

I was shot to a street style blog by Fashiondaily.tv click but didn't find published pics so far (maybe it's my luck). Still go check out the site to feel the mood of the past week :) 

No comments:

Post a Comment

SITE DESIGN BY RYLEE BLAKE DESIGNS