30 May 2014

WE OWN THE NIGHT TONIGHT

Tänään koittaa vihdoin ilta jota oon kuumeisesti ja kauhulla odottanut jo pari viikkoa - Niken We Own The Night @ Berlin!

Muutaman tunnin päästä mä pyrähdän kympin lenkille kymmenen tuhannen muun innokkaan mimmin kanssa Berliinin yöhön. Jännittää, koska mun juoksemiset on jääny viime viikkoina muun pyörityksen takia ihan liian vähälle ja alkuperäisestä tavoiteajasta voin vain unelmoida - mutta jospa vaikka pääsis hyvällä fiiliksellä maaliin asti :)

Peukut ja varpaat pystyyn siis etten pökrää matkalle; ainakin kisapaketin sisältö piristää mieltä ja pääsen hukkumaan turkoosiin paitamereen niin kukaan ei erota mua...

Hauskaa perjantai-iltaa kaikille, huomenna mä heräilenkin muuttohommiin heti aamusta!

No comments:

Post a Comment

SITE DESIGN BY RYLEE BLAKE DESIGNS