23 December 2013

OFFICIALLY HOLIDAY!

Noniin! Mä lupailin teille reissupäivitystä ja tässä se nyt tulee vähän jäljessä, reissun päällä kun ollaan  oltu jo pari päivää. Mun on pakko tunnustaa, että kuluneen viikon aikana mun elämä kääntyi yhtäkkiä ylösalaisin. Se on monen sattumuksen summa ja super-upeeta, mutta näin monta mullistusta lyhyessä ajassa saa mun pienen sydämen pamppailemaan ihan päin seiniä. Kerron tästä lisää kun sen aika tulee, nyt on niin paljon käsiteltävää nykyhetkessäkin!

Sain sitten loppujen lopuksi sen tarpeellisen ja tarpeettomankin matkalaukkuun, ja pääsin viettämään tätä joulua isän kanssa kahdestaan Budapestiin! Hotelli on ihana, pikkolot komeita eikä viinissäkään valittamista. Vedoten viime viikkojen hullunkurisuuteen ei kumpikaan meistä ehtinyt matkaa kovinkaan pitkälle suunnitella, mutta oon nyt pari iltaa selaillu Pinterestiä inspistä ja matkavinkkejä etsien - ja löytyihän niitä :) Viikko-ohjelma alkaa jo kattaa kaiken luistelusta museomaratoniin ja hierontoihin, nyt täytyy vaan pitää huolta että isä saa tarpeeksi lepotaukoja ja olutta ja mä vuorostani kauppakierroksia ja ruokaa (mission impossible?).

Ekan päivän jälkeen jalat on turvoksissa, masu (liian) täynnä ja poskilihakset nauramisesta ja nahistelusta höllänä. Isä kuorsaa. Aamulla salille ja nähtävyyksien kimppuun! 

Ihanaa joulunodotusta x

No comments:

Post a Comment

SITE DESIGN BY RYLEE BLAKE DESIGNS