08 October 2013

FALLing in love with FALL

Mä alan olemaan entistä varmempi siitä, että syksy on mun lempparivuodenaika! 

Kirpeä aamuilma, viininpunainen villahuivi hulmuaa. Jopoillessani joku yllättää mut suorastaan huutolaulamasta Tinakenkätyttöä, muttei se haittaa. Pari-viis iiiiisoa lattea saa koulun kirjastonkin tuntumaan valoisalta. Paljon tuttuja kasvoja, kivoja ihmisiä ja hymyjä (myöskin stressiä mut se ei sovi tähän tekstiin). Koulun ruokalassa syödään ähkyyn kun kerran halvalla saa. Sitten kommuunikärsimys kandien tohinassa pitkillä tauoilla maustettuna. Vaikken mä edes kirjoita kandia vielä. Elämänpohdintaa ja turhia kuvia whatsappissa tieteellisen kirjoittamisen sijaan, toimii aina. Tyhjäntoimittamista.

Kirjasto menee kiinni seiskalta, sitten pyöräilen tihkusateessa kotiin, muttei sekään haittaa ollenkaan. Pöllähtäessäni ovesta sisään mulle tulee pakottava tarve kuulla Abban Dancing Queen, villasukat jalassa. Tanssin kuin kaistapäinen kotona märissä vaatteissa, kunnes biisi loppuu ja lysähdän istumaan mun aikuisnojatuoliin (siinä tulee aina tosi kypsä ja viisas olo). Sytytän kynttilät ja keitän uutta Muumiteetä, mustikkamuffinssin makuista. 

Aikuisnojatuolissani mä aina havahdun siihen kuinka hauskaa ja jännittävää elämä on ja kuinka onnellinen sitä onkaan. LISÄÄ ABBAA!

Syysfiilistelyjä Pinterestistä.

2 comments:

  1. Syksy on ehdottomasti mun lemppari vuoden aika! Sulla on ihania postauksia täällä blogissa. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No niin munkin, vaikka tuntuu että ennen kesä oli sitä kulta-aikaa! Puolensa molemmissa :)

      Voi kiitos paljon, sullakin paljon ihania inspiskuvia!

      Delete

SITE DESIGN BY RYLEE BLAKE DESIGNS