21 September 2013

1 KNIT & 3 STYLES

Hyvää lauantaihuomenta pupuset! 

Mä eilen töissä ollessani tajusin tarvitsevani kipeästi THE neuleen. Sen neuleen, mihin sukelletaan aina turvaan kun muut vaatteet irvistelee sulle peilistä. Etsinnät siis alkakoon! 

Aiheesta innostuneena virittäydyin metsästystunnelmiin Polyvoressa, ja askartelin pari kollaasia aiheen tiimoilta. Halusin kokeilla mahd erilaisia outfitteja, ja neule todellakin istuu joka tyyliin! Outfit 1 on aika classy, sellainen ekonomiopiskelija-outfit mikä sopii melkein tilanteeseen kuin tilanteeseen. Numero 2 on kyllin hämmentävä ollakseen mun henkkoht lemppari, mikä lienee mun pään sekoittanut. Harmittaa vietävästi etten ostanut Lontoosta turkispantaa, mitä sovitin ehkä kakssataamiljoonaa kertaa! Ja lopulta, Kolmosen voisi pukea päälleen vaikka iisimpään yöhön tai treffeille. Tahtoo noi kengät.. 

Löytyykö lemppareita? Hot or definitely not? :) 


classy
1. Big Star Scarf klik 2. White Knit by Y A S klik 3. Boyfriend jeans klik 4. Check Shirt by Sisters Point klik 5. Converse klik

city weekend
1. Y A S knit klik 2. Skater skirt klik 3. Fur Headband klik 4. Love earrings klik 5. Pretty Polly stocking klik 6. Black Ankle booties klik

for a date
1. ASOS Pearl earrings klik 2. Leopard heels klik 3. Y A S knit klik 4. Coated skinny jeans klik 5. Pinko Scarf klik 6. ASOS Clutch Bag klik 7. Wet n Wild Nail polish klik

4 comments:

  1. Ykkösen tykötarpeet löytyy kaapista ja paljon käytettynä, kakkoseen en taivu mutta kolmosen lupaan toteuttaa:) Ihanaa viikonloppua, ihana:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihiii onnea toteutukseen! Mulla taas kokeiluun mene edottomasti toi kakkonen, heh :D Samoin Suvi Suloinen x

      Delete
  2. Tää postaus sai mut haluamaan entistä enemmän sitä valkosta ihanuusneuletta töistä!! :D pakko saada se...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihii mä oon aika varma että se on meidän kohtalo! Huomenna, huomenna... ;)

      Delete

SITE DESIGN BY RYLEE BLAKE DESIGNS