14 August 2013

KAHEN MARKAN KELLO?

No ei nyt ihan, mutta kyllä ihan kivan aikaraudan saa edullisemminkin kun viikon palkalla! Mä mietin oman Casioni ostoa aika kuumeisesti, mutta nyt se on aika lailla liimautunut mun ranteeseen, kun tuntuu tyylillisesti sopivan mihin tahansa. Osuva sana sitä kuvaamaan on todellakin ajaton, eikä roisketiiviydestäkään oo haittaa kun Flow on takana ja Blockfest vielä edessä. 

Innostuksestani inspiroituneena mä kokosin Polyvoressa mun muutamia suosikkeja kellovalikoimasta, mitkä Ted Bakeria ja Nixonia lukuunottamatta kaikki kotiutuu alle satasella. Ja itse asiassa kollaasia tehdessäni huomasin, että toi mun Casio nro 1 on nyt alessa 45 e, että siitä vinkki halukkaille :) 

Musta tuntuu että mä aloitan kelloista harrastuksen.



not Kors fan?
1. Casio AQ-230GA-9DMQYES klik 2. Ted Baker Ten To Two Gold Watch klik 3. Casio A159WGEA-1EF klik 4. Casio Black Leather Strap Digital Watch klik 5. Nixon Small Kensington Gold Watch klik 6. Casio DB-360GN-9AEF klik

No comments:

Post a Comment

SITE DESIGN BY RYLEE BLAKE DESIGNS