08 June 2013

VINKKIVITONEN

Oon instagrammissa jo pidemmän aikaa ihaillut kaikenlaisia letti-nutturacomboja, mutta jättänyt ne haaveen tasolle koska oon noiden lettien kanssa ihan peukalo keskellä kämmentä. Sara kuitenkin on astetta näppärämpi, ja kokeiltiin tehdä niskaan ranskalainen ja voila! Oon käyttänyt tässä isointa mahdollista nutturaholkkia, joka mun mielestä viikonlopputukkana toimii oikein hyvin. Koko homma on siis teoriassa naurettavan helppo, ja jos vielä on taitava käsistään niin varmaan itselleenkin tää on ihan mahdollista toteuttaa: 

1. Pää alaspäin vaan roikottamaan 2. Niskaan  letti, jonka häntä sitten sujautetaan nutturaponnarin sekaan 3. Ponnarin ympärille donitsi, kiinnitys pinneillä 4. Tupeerausta muhkeuden aikaansaamiseksi ja tukan silottelu nutturalle pinneillä 5. Viimeistely (runsaalla) lakalla. 
  
Ainakin mun kesän tavoite! 

2 comments:

  1. Onpa hyvä idea! Täytyykin kokeilla heti kun pääsee kotiin ja saa taustapeilin käyttöön :D

    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, ei ihan mun tappisormilla mutta ehkä harjoitus tekee mestarin! :)

      Delete

SITE DESIGN BY RYLEE BLAKE DESIGNS