23 December 2012

NEW LOOK

Tadaa, hengissä vielä!

Nyt olen sitten silmät kierossa, omppumehut pariin kertaan näppäimistöllä ja kulmat melkein kurttuun jämähtäneinä askarrellut blogille uutta vähemmän tylsää ulkoasua! Oon sukeltanut html- ja css-koodauksen ihmeelliseen maailmaan todeten, etten halua palata sinne koskaan. Siivoan vaikka koko loppuelämäni mieluummin. Luulin jo viikko sitten hoitaneeni homman kotiin, kunnes äitini kertoi että pääni näytti uudessa "header"-kuvassa epämuodostuneelta ja piti samalla ystävällisesti oppitunnin kallon anatomiasta. Great success, uutta yritystä vaan. Tää oli yks niistä jutuista, mitä yritin saada kaikki muut tekemään mun puolesta, mutta jouduin lopulta puremaan hammasta ja opettelemaan itse. Olo on vähän kun hiihtolenkin jälkeen, pystyinkö mä tähän oikeesti? 

Blogin lisäksi uutta ilmettä kuluneen viikon aikana on saanut mun hiukset! Olin säästellyt kampaajakäyntiä Suomeen, kun halusin ehdottomasti päästä Lahteen Suvin helliin ja turvallisiin käsiin :) Suvin kanssa vietetty aika on kyllä sellaista maan ja taivaan välillä innovointia, siinä ei ideat tai jutut pääse loppumaan. Suosittelen lämpimästi kaikille, ketkä eivät ole vielä löytäneet "sitä oikeaa" kampaajaa (ja terapeuttia), tällä naisella on homma hallussa! Tukanlaiton lisäksi Suvilla on Orimattilassa Hellimö, mielettömän ihana konsepti. Siitä ehkä lisää juttua myöhemmin yhteistyön merkeissä :)

Omaa loistavuuttani sen sijaan en voi kehua tehtyäni melkoisen virhearvioinnin hiusteni suhteen, minkä seurauksena nyt painelen näitä suomen pakkasmaisemia pitkähkössä polkassa. Pari ekaa päivää vietin visusti sisätiloissa pitkän tukan perään haikaillen ja nyt syön sinkkiä salaa yliannostuksella. Istun myös iltaisin sängynreunalla ja pinnistelen silmät kiinni, jospa tää kasvais nopeammin. Malli on kiistämättä kaunis ja Suvin kädenjälki tapansa mukaan moitteetonta, mutta ei vaan tunnu essiltä ollenkaan. Nyt vaan oottelen pituutta sen verran, että tähän saa ujutettua jotkin klipsit tai sinetit edes bailausmenoihin, tää tahtoo nutturoita! En kuitenkaan väitä, etteikö tää tekis hyvää.  Oli aika välttämätön siirto, nyt tukka näyttää terveeltä, kiitos Suvi! :) Ja ainakin pitäis nyt päästä pankkiin töihin.

Otin tukkakuvat ammattimaisesti päikkäreiden jälkeen, ehdottomassa tikissään siis!


5 comments:

  1. mun mielestä noi hiukset on tosi kivat! :) ite polkkasin kesällä mun aina pitkinä olleet hiukset ja vähän se hirvitti, mutta tollaseen lyhyempään malliin tottuu kyllä nopeesti!

    ReplyDelete
  2. Voi kiitos paljon, rohkaisua tässä tarvitaankin! Nyt on pari viikkoa polkkailtu ja alkaa ehkä jo paremmin taittua, oon oppinut vähän laittamaankin niin ei joka aamu oo tukkakriisiä! :)

    ReplyDelete
  3. Oon vähän jälkijunassa, mutta silti - upee ja kivan erilainen tukka! Sopii hyvin tuollainen lyhyempikin :)

    -Kiira

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmh, kiitokset Kiira. Mä harjoittelen vielä ;)

      Delete
  4. Sulle sopii tooosi hyvin tommonen. Lisääppä mut Essiliina kaveriks fbeessä ku mä en sua sieltä löyä!

    ReplyDelete

SITE DESIGN BY RYLEE BLAKE DESIGNS