23 August 2012

THE VERY FIRST

Todella, ihka-ihka-eka postaukseni :)

Olen harkinnut blogin aloittamista jo pitkän aikaa, ja tuleva vaihtovuosi Southamptonissa antoi vihdoin kaivatun motivaatiopistoksen tarttuakseni toimeen! Syitä sille, miksi haluan kokeilla siipiäni bloggaajana, on monen monta.

 Ensinnäkin, haluan ikuistaa päiviäni talteen nyt, kun elämässäni tapahtuu paljon. Arkeni on aina ollut vauhdikasta, mutta varsinkin vuosi kaukana kotoa tuo tullessaan paljon kokemuksia, mitä jälkeenpäin on kiva ihailla blogin muodossa. Yritän kirjoittaa lähestulkoon kaikesta, mitä elämääni tällä hetkellä kuuluu itkuineen ja nauruineen. Pinnallisilta aiheilta ei valitettavasti tässäkään blogissa vältytä, koska häpeäkseni olen monen muun tavoin heikkona kenkiin, vaatteisiin ja kauneusasioihin. Haluaisin tuoda blogiini kuitenkin myös ripauksen pintaa syvemmältä ja yritän kaivaa esiin erilaisiakin, itseäni mietityttäviä asioita. Tietysti toivon, että sisältö myös miellyttää ja antaa mahdollisille lukijoille maistetavaa :) 

Toiseksi, olen aina pitänyt kirjoittamisesta ja minulla on aina ollut (liikaa) asiaa. Blogin kautta voin jäsennellä juttujani luovalla tavalla, kun raskaamman sarjan tekstien työstäminen vapaa-ajalla ei oikein innosta.

Viimeiseksi, pakko sekin on tunnustaa, olen kiinnostunut bloggaamisesta ilmiönä. Opiskelen markkinointia ja minua kiehtoo sosiaalinen media ja sen tarjoamat mahdollisuudet eri tahoille tämän hetken kulutusyhteiskunnassa. Blogi ei kuitenkaan ole osa mitään projektia enkä analysoi sitä kouluun liittyen, kyse on siis ihan omasta ilostani! 

Tuntui tärkeältä jäsentää, miksi haluan blogia kirjoittaa, ei tarvitse aloittaa niin tyhjän päältä? Alku on varmasti pientä harjoittelua, mutta ehkä tää tästä alkaa hiljalleen muotoutumaan. Tavoite on alkaa kirjoittaa myös englanniksi heti, kun aika (kielitaitoni) on kypsä! Tästä se lähtee, HUI!

No comments:

Post a Comment

SITE DESIGN BY RYLEE BLAKE DESIGNS